:-: حـوارات * نقـاشات * مشـكلات اجتمـاعية :-: النقاش العام - الحوار الجاد , مواضيع عامه , نقاشات ساخنه , حرية الرأي و الرأي الآخر ( اختلاف الأراء لا يفسد للود قضيه )

آخر ابداعات الاعضاء [ موضوعك هنا ]
حاجات أمك مخبياها عنك لازم تعرفهم magic of Egypt
#تحذير_هام_جداً magic of Egypt
الحمدلله ان الناس دي ماتت magic of Egypt
تحميل الصور والفيديو من لانستقرام magic of Egypt
آنا هسامحك وهعديلك مَرة وإتنين وعَشرة magic of Egypt
نصيحة مهمة جداً !! magic of Egypt
هذا الدعاء لايرد قائلة ان شاء الله ، magic of Egypt
انتي طالق magic of Egypt
هل أنت حرٌ هل سعيد في حصارك magic of Egypt
خروف العيد magic of Egypt

union4host-cashback-s1-728x90.gif (728×90)
إضافة رد
  #1  
قديم 08-21-19, 07:37 PM
الصورة الرمزية magic of Egypt
magic of Egypt magic of Egypt قاعد دلوقتي
:-: وخلاصُنا .. في الرسم بالكلماتِ :-:
ولد

 
معلومات magic of Egypt
معدل تقييم المستوى: magic of Egypt has a reputation beyond reputemagic of Egypt has a reputation beyond reputemagic of Egypt has a reputation beyond reputemagic of Egypt has a reputation beyond reputemagic of Egypt has a reputation beyond reputemagic of Egypt has a reputation beyond reputemagic of Egypt has a reputation beyond reputemagic of Egypt has a reputation beyond reputemagic of Egypt has a reputation beyond reputemagic of Egypt has a reputation beyond reputemagic of Egypt has a reputation beyond repute
طربيزة الزبون
افتراضي إيه المتعة في إنك تحبي واحد مش بيهتم بيكي




بسم الله الرحمن الرحيم



-،-،-،-،-،-،-


إيه المتعة في إنك تحبي واحد مش بيهتم بيكي
يعني ايه متعتك في إنه يخليكي تنامي معيطه
كل يوم ولما تصحي تدخلي تراقبيه ولا تقعدي تشتكي لصحابك

عليه فين المتعة في كده فهميني !!؟
انتى لازم تختارى اللي يحفظ مواعيدك

وتفاصيلك اللي يحترم انتى بتحبى ايه .إختاري اللي يقدرك ويفهمك
قبل كل حاجة و إختارى اللي يحسسك

انك منه مُش ليه.إختارى اللي يفتخر
بشخصيتك واسمك وحوارك ونقاشك قدام الناس.
إختارى اللي يحترم رغبتك وميحرمكيش

من حاجة بحجة العادات والتقاليد.اختاروا ناس كويسة

مش مرضى نفسيين من الآخر اختارى أب قبل زوج
و لو مختارتيش كده من الأول مترجعيش تندمي
و تقولي ياريتني و لو معندكيش حُرية الاختيار ارفضي
و اصبري و اعرفي دايماً " ان الله لا ﻳﺆﺧﺮ ﺃﻣﺮﺍ ﺇﻻ ﻟﺨﻴﺮ ،

ﻭﻻ ﻳﺤﺮﻣﻚِ ﺃﻣﺮًﺍ ﺇﻻ ﻟﺨﻴﺮ ، ﻭﻻ ﻳﻨﺰﻝ ﻋﻠﻴﻚ ﺑﻼﺀً ﺇﻻ ﻟﺨﻴﺮ ،
ﻓﻼ ﺗﺤﺰﻥ ﻓﺮﺏُّ ﺍﻟﺨﻴﺮ ﻻ ﻳﺄﺗﻲ ﺇﻻ ﺑﺨﻴﺮ "
لكن متكسريش قلبك و تهيني مشاعرك علشان

حد ميستاهلكيش و اوعى في يوم تسندي على كتف

مش عاوزك لانها ملعونه الحنيه و الحب اللي
يقلل من قيمة الناس و نهاية كل مرحله في حياتك
مش هيفضل معاك غير اللي بيحبك بجد✋
طريقة الربح من الانترنت بطريقه مضمونه حمل ملف 1 و حمل ملف 2


التوقيع

لا شىء يعنينى ربى
سوى رضاك وسترك وحسن الختام

لا تحرمنى منهم وثبتنى على ما يُـرضيك






سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه
ومداد كلماته


آللهّمُ أَسْأَلُكَ رِضَآگَ و الجنہّ








الأحداثُ تنتهي . . و تبقى الدُروسْ !

بعض الجمال في عدم الكمال
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 08-22-19, 12:48 PM
الصورة الرمزية BonDo2a
BonDo2a BonDo2a قاعد دلوقتي
:: لا أشبهـ غيري من النســـاء ::
بنت

 
معلومات BonDo2a
معدل تقييم المستوى: BonDo2a has a brilliant futureBonDo2a has a brilliant futureBonDo2a has a brilliant futureBonDo2a has a brilliant futureBonDo2a has a brilliant futureBonDo2a has a brilliant futureBonDo2a has a brilliant futureBonDo2a has a brilliant future
طربيزة الزبون
افتراضي رد: إيه المتعة في إنك تحبي واحد مش بيهتم بيكي

عندك حق فعلا
احسن حاجه ان الواحده تاخد اللي بيحبها مش اللي بتحبه .....
طريقة الربح من الانترنت بطريقه مضمونه حمل ملف 1 و حمل ملف 2


التوقيع




Nothing is impossible when Allah is by your side.
“لا شيء مستحيل عندما يكون الله بجانبك”.
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 09-01-19, 06:50 AM
الصورة الرمزية سارة سرسور
سارة سرسور سارة سرسور مش موجود دلوقتي

:-: وردَةٌ حمراءْ :-:
بنت

 
معلومات سارة سرسور
معدل تقييم المستوى: سارة سرسور has a reputation beyond reputeسارة سرسور has a reputation beyond reputeسارة سرسور has a reputation beyond reputeسارة سرسور has a reputation beyond reputeسارة سرسور has a reputation beyond reputeسارة سرسور has a reputation beyond reputeسارة سرسور has a reputation beyond reputeسارة سرسور has a reputation beyond reputeسارة سرسور has a reputation beyond reputeسارة سرسور has a reputation beyond reputeسارة سرسور has a reputation beyond repute
افتراضي رد: إيه المتعة في إنك تحبي واحد مش بيهتم بيكي

مفيش حب
مفيش اهتمام
مفيش ثقة
كله كلام

تسلم مصطفى

طريقة الربح من الانترنت بطريقه مضمونه حمل ملف 1 و حمل ملف 2


التوقيع

إداره الموقع
للِشكاوِي والمقترِحات برجاءٍ الذهابِ
الى
رد مع اقتباس
  #4  
قديم امبارح, 12:14 AM
محمد البهلوان محمد البهلوان قاعد دلوقتي
:: الزباين ::
ولد

 
معلومات محمد البهلوان
معدل تقييم المستوى: محمد البهلوان زبون يستحق التميز
افتراضي رد: إيه المتعة في إنك تحبي واحد مش بيهتم بيكي

ونفس الكلام بالنسبة للراجل
تسلم علي الموووضوووع الروعة
طريقة الربح من الانترنت بطريقه مضمونه حمل ملف 1 و حمل ملف 2


رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)




الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 2 ( الأعضاء 0 والزوار 2)
 
أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
مش هتقدر ترزع مواضيع جديدة
مش هتقدر ترد على المواضيع
مش هتقدر ترفق ملفات
مش هتقدر تعدل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

أنقلني بسرعة وحيات ابوك على

المواضيع المتشابهه
الموضوع صاحب الموضوع الركن مشاركات آخر مشاركة
فى دبي وايلد وادي ركوب المتعة المائية نور قلبى :-: الركن الإخباري والسياسي :-:
2 09-10-13 08:03 PM
المعنى الحقيقي للمثل القائل:"تيتي تيتي مثل مارحتي مثل ماجيتي" نجمه القهوه :: شوية صور على الماشـــي :: 22 09-19-11 07:20 PM
][ريال مدريد بدأ يشك في أن بيبي على اتفاق مع نادي آخر، وهذا هو السبب.....! مصــــ♥ـــــــر الحياه :: كورة أوروبية وبطولات عالمية :: 1 12-08-10 05:03 PM
بيبى جميل بيبى اخر شياكه مدياها طناش الحمل ورعاية المولود 8 07-28-10 10:50 AM
واحد بيكح راسه وقعت موئه :-: خف تعوم :-: 1 09-30-07 01:50 AM

union4host-cashback-s1-728x90.gif (728×90)

ساعة القهوة دلوقتي: 01:58 PM


Powered by vBulletin® Version 3.8.7 Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
جميع المواضيع والمشاركات المكتوبه لا تعبر بالضروره عن وجهة نظر الموقع وإنما عن وجهة نظر الاعضاء وكاتبها .