الصفحه الرئسية المنتدى دردشه وشات الفيديو العاب اونلاين الراديو نظام نقاط المكافئه التسجيل استعادة العضوية تنشيط العضوية
كل عام وانت بخير

الرجوع   قهوة المصريين > `*:•. ][ البـيت بيـتك ][.•:*¨` > زينات وولادها البنات > الصحـة والرجيم

الصحـة والرجيم كـل حاجة تخص الوصفـات الصحية للمحافظة على الجسم والصحـة

Like Tree1Likes
موضوع مغلق بالتلاته

LinkBack أدوات الموضوع

#16 (permalink)  
قديم 03-30-09, 12:53 AM
زبون محتار يطلب ايه
ولد

معلومات v.m.sa
طربيزة الزبون
افتراضي رد: أسم و عنوان أحسن الدكاترة في مصر لعملية شفط الدهون

طب انتى اتصلتى واتفقتى معاه ولا لسه.....؟ياريت تقوليللنا اول باول عشان طمن ومستنين كل حاجه...عاوزينك تفتنى عليه(طبعا بهزر)بس بجد عاوزين نعرف الحالات اللى عنده واسعار العمليات نقدر عليها ولا لا

مستنى ردك

#17 (permalink)  
قديم 04-27-09, 12:17 PM
زبون محتار يطلب ايه
ولد

معلومات moolly71
طربيزة الزبون

مسا الجمال انا عملت تسجيل علشان ارد عليك انا عامله شفط دهون من الاجناب والارداف والرجل من جوه والهانش والحمدلله كله تمام عملتها عند دكتور فتحي خضير في المهندسين دا دكتور رقم واحد في مصر وعايزه اقوللك مش اي دكتور يطلع في برنامج معناه انه شاطر لان القصه ان البرامج هما اللي بيعملولهم سيط.... شفط الدهون بالذات لازم تشوفي تجارب للدكتور اللي انت رايحاله وعموما من الفتره اللي بتستني فيها دورك في العياده اسألي كل القاعدين وما تتكسفيش عن تجاربهم معاه لانك بكده تقدري توصلي لمدى شطارته ولو عايزه اي استفسارات ابعتيلي على المايل علشان انا مشتركه في منتديات كتير فا مش باتابع المواضيع بسهوله وربنا يحققلك مرادك

momo sanfora معجبون بهذا.

#18 (permalink)  
قديم 04-30-09, 07:17 AM
الصورة الرمزية زهراء
زبون مزاجة عالي
ولد

معلومات زهراء
طربيزة الزبون

مشكوره يا قمر

التوقيع :
من المؤسف حقاً أن تبحث عن الصدق، في عصر الخيانة و تبحث عن الحب .. في قلوب جبانة

لماذاالحب لا يقتل احد ولكنه يغلق ابواب القلب لذلك ليست الاساه رحيل من تحب ولكن الماساه رحيل قلبك مع من تحب

#19 (permalink)  
قديم 05-27-09, 08:16 PM
زبون محتار يطلب ايه
ولد

معلومات v.m.sa
طربيزة الزبون

انا فعلا سمعت عن الدكتور فتحى خضير وانه امين جدا ...بس دا مشهور انه دكتور الفنانات..يعنى اكيد اسعاره عاليه جدا..

ياريت تقوليلنا اسعاره عامله ازاى فى اى حاله تعرفيها....مستنين ردك يا مولى

#20 (permalink)  
قديم 05-29-09, 12:52 AM
الصورة الرمزية نور القمر2
زبون مزاجة عالي
ولد

معلومات نور القمر2
طربيزة الزبون

#21 (permalink)  
قديم 05-30-09, 09:30 PM
الصورة الرمزية حبيبت نصورتي
زبون محتار يطلب ايه
ولد

معلومات حبيبت نصورتي
طربيزة الزبون
Impp رد: أسم و عنوان أحسن الدكاترة في مصر لعملية شفط الدهون

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moolly71 مشاهدة المشاركة
مسا الجمال انا عملت تسجيل علشان ارد عليك انا عامله شفط دهون من الاجناب والارداف والرجل من جوه والهانش والحمدلله كله تمام عملتها عند دكتور فتحي خضير في المهندسين دا دكتور رقم واحد في مصر وعايزه اقوللك مش اي دكتور يطلع في برنامج معناه انه شاطر لان القصه ان البرامج هما اللي بيعملولهم سيط.... شفط الدهون بالذات لازم تشوفي تجارب للدكتور اللي انت رايحاله وعموما من الفتره اللي بتستني فيها دورك في العياده اسألي كل القاعدين وما تتكسفيش عن تجاربهم معاه لانك بكده تقدري توصلي لمدى شطارته ولو عايزه اي استفسارات ابعتيلي على المايل علشان انا مشتركه في منتديات كتير فا مش باتابع المواضيع بسهوله وربنا يحققلك مرادك

طيب و انا اعرف ايميلك ازاي عشان أراسلك و اخد منك التفاصيل حببتي ؟؟؟؟؟؟؟

#22 (permalink)  
قديم 05-31-09, 12:52 PM
زبون محتار يطلب ايه
ولد

معلومات moolly71
طربيزة الزبون

ازيكم معلش ماقعدتش على النت من فتره الدكتور فعلا مشهور بكده انه دكتور الفنانين بس الاصل انه دكتور شاطر فنانين واللا مش فنانين المهم الخبره الاسعار عاديه زي اي مكان تاني كلهم عارفين اسعار بعض واللي شايف ان ماحدش بيروحله هو اللي بيرخص في السعر

#23 (permalink)  
قديم 05-31-09, 12:56 PM
زبون محتار يطلب ايه
ولد

معلومات moolly71
طربيزة الزبون

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حبيبت نصورتي مشاهدة المشاركة
طيب و انا اعرف ايميلك ازاي عشان أراسلك و اخد منك التفاصيل حببتي ؟؟؟؟؟؟؟
المشكله اني ماليش ال300 مشاركه اللي طالبينهم دول عشان ابعت رسايل لو انت عندك امكانية مراسلتي ابعتي رساله شخصيه من المنتدى

#24 (permalink)  
قديم 08-03-09, 02:22 PM
زبون محتار يطلب ايه
ولد

معلومات hebaheba
طربيزة الزبون

please molly would you please send m message with all the details of that surgery and would you please send me your email

#25 (permalink)  
قديم 03-09-10, 02:55 PM
زبون محتار يطلب ايه
بنت

معلومات فوفو الحلوه
طربيزة الزبون

مساء الخير جميعا
مولي بليز قولي لي بكم عملتيها العمليه بليز انا جايه بعد 21 يوم ان شاء الله وحابه اعملها بجد وبعد العمليه اقدر امشي عاادي الحركه المعتاده او فيه الم يمنه ذلك
او اي حد بيعرف

#26 (permalink)  
قديم 09-25-10, 02:34 AM
زبون محتار يطلب ايه
بنت

معلومات dliadode

هاي عليكم كلكم بصي انا هقولك تعملي ايه من الاخر قبل متروحي
. في دكتور اسمه دكتور ابراهيم كامل ده دكتور مشهور اوي لانه استشاري جراحات التجميل والليزر بكلية الطب جامعة عين شمس وعنده مستشفي في المهندسين بتعته للتجميل وعمليات التجميل فقط وعامل خط الاستشارات المجاني لو عيزه تسئلي عن اي حاجه 0101452066
. وده لينك عشان تتعرفي علي الدكتور ابراهيم كامل http://www.youtube.com/watch?v=9bOYZuXdtoY
. وده لينك بيتكلم فيه الدكتور ابراهيم كامل عن عمليات شفط الدهون بالتفصيل صوت وصورة http://www.youtube.com/watch?v=w-haYCp7eqM
واي خدمه كده تمام؟

#27 (permalink)  
قديم 09-26-10, 06:12 PM
الصورة الرمزية ~Rouka~
زبون ما يتعوضش
بنت

معلومات ~Rouka~
طربيزة الزبون

يسلموووو

التوقيع :

لا اعرف هو عيب ام ميزة
من صفاتي الصمت
عندما اتعرض لجرح,,,ألم,,,دموع
اصمــــت ولا اتكلم
ليس خوفا او ضعف
كل ما في الأمر انه,,,,لا يوجد شئ يقال لمن يجرحك
تكفي نظرة عينيك
واحيانا يكون,,,,عدم تصديق!!!ولأني اتقن لغة الصمت,,,,
....حملوني وزر النوايا
و لكني سأظل صامتة,,,فهو الحل الأمثل لي لاني لن اتحمل عدم احساسهم بي,,

#28 (permalink)  
قديم 09-27-10, 01:02 AM
زبون محتار يطلب ايه
بنت

معلومات amira1984

فعلا الدكتور ابراهيم كامل هو اشهر واحسن دكتور تجميل في مصر بس علي طول عيادته في عمارات العبور زحمه موت وكمان فرع المهندسين بتاع دار الجمال شفت فيه فنانات كتير زي رانيا محمود ياسين ومني ذكي وشرين وهو غالي حبتين بس بصراحة نتائجه مضمونه

#29 (permalink)  
قديم 10-20-10, 01:38 PM
زبون محتار يطلب ايه
ولد

معلومات وائل محمد ذكى
طربيزة الزبون
04 رد: أسم و عنوان أحسن الدكاترة في مصر لعملية شفط الدهون

جزاكى الله خير تعرفى الناس الدكاترة المحترمين لان فى ناس معندهاش ضمير فى المهنة دى و انا صدمت فى احدهم و اتهنت انا و بلدى و حصلت حاجات كتير مش كويسة واضح ان الدكاترة اللى انتى بتقولى عليهم محترمين و دكاترة بجد بس المشكله ان الانسان الجاهل ده طلع برضه فى التليفزيون مع احترامى للدكاترة المحترمين كلهم و الجواب باين من عنوانه لان الناس بتشكر فيهم بس انا مكانش عندى وقت انى اسال و ادور و انا بناشد تتحروا الدقة فى اختيار الدكتور و المكان لان المكان اللى انا روحتو فى ميدان سموحة لا يمت بصلة لاى شىء طبى او انسانى بالمرة مجرد اسطى و انسان لا يمت للانسانية بصلة و لا يعرف من الدين شىء و حسبى الله و نعم الوكيل منه لله

#30 (permalink)  
قديم 10-21-10, 11:32 AM
زبون محتار يطلب ايه
ولد

معلومات وائل محمد ذكى
طربيزة الزبون

بسم الله الرحمن الرحيم

انا مواطن سكندرى شاء قدرى العاثر ان اتعامل مع احد مراكز التجميل و اللليزر فى سموحة و البداية عندما ذهبت زوجتى لمعرفة معلومات عن عمليات شفط الدهون بالليزر و قال لها الاسطى (بيقول دكتور) ان تكلفة العملية 12000.00 جم ثم حدد لها ميعاد العملية يوم الاثنين الاسود 18/10/2010 و ذهبنا فى الميعاد المحدد الساعة 11.00 صباحا وجدنا شابة تجلس بمفردها مع ابن الاسطى (اللى بيقول انه دكتور) فى شقة طويلة عريضة و ما بين الحين و الاخر يختفى الاثنان فى دهاليز ما يسمى بالمركز و الله اعلم ما يحدث بالداخل ثم وصل الاسطى الساعة 1.00 ظهرا و دخل متنرفز من الجو و بكل ......... اجرى كشفه بدون احترام لادمية المريضة او احترام لامور طبية كثيرة انا متاكد انه لا يعلم عنها شيئا ثم فاجانا ان العملية تبدا من 15000.00 جم حيث انه نسى شوية حاجات المرة اللى فاتت مثلا المهم الاسطى دخلها حجرة عمليات غير مجهزة بالمرة و بدون غطاء للراس و بدون اى اجراءات للوقاية ثم خرج بعد 5 ساعات ليطالب بالفلوس اللى مادخلش غير لما اخد نصفها عربون للمرمة اللى بيعملها ثم ............. عندما طالبته بتعهد عن عدم تصوير العملية او اى صور فقال لى انا اصور براحتى محدش يمنعنى و مش حاوريك حاجة ثم فوجئت بان الفلوس اللى دفعت مالهاش فاتورة او اى ايصال يثبت حقنا فى هذا المكان و الادهى انه ظهر فى التليفزيون ليخدع الملايين بالحلم الوردى للتخسيس و عندما طالبته بفاتورة قال لا نعطى فواتير و اللى عندك اعمله انا مابخافش انا محدش فى بلدك يهزنى فهل وصل حال بلدنا لهذه الدرجة ان يتباهى انسان و يتجبر بهذه الطريقة انا اناشد كل الجهات المسئولة اناشد مباحث الاداب و اناشد منظمات حقوق الانسان و اناشد وزير الصحة و كل المعنيين و الضرائب ارجوكم انصفوا مواطن مصرى يرجوكم خدولى حقى و حق بلدى لان انا و بلدى اتهانا اهانة كبيرة املى كبير فى ربنا و فيكم انكم تتحركو حتى لا نصل لمرحلة يتحكم فينا ذوى الضمائر الخربة انا كل اللى كنت عايزه ان زوجتى تتعافى من امراض كثيرة بسبب السمنة و لم اكن اعلم ان هناك بشر بهذه الوضاعة هذا المركز لا اعلم عنه شىء سوى من التليفزيون و انا مخطىء انى لم اسال و لكنى كنت واثق من التليفزيون انه ينتقى الاشخاص التى تخاطب هذا الشعب ارجوكم انصفونى ارجوكم هذا المركز فى سموحة فى الميدان الكبير يا كل اصحاب الضمائر الحية ارونى ثقة الله فيكم ان تنصفوا مقهور( النقط معناها وحش انا اسف)...شكرا

تفضلوا جميعا بقبول وافر احترامى لسعة صدركم و اهتمامكم

موضوع مغلق بالتلاته